.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برنامه های تشویقی برای ریشه کنی بیسوادی
کارمندان دولت و معلمانی که در خارج از ساعات اداری، افراد را باسواد کنند دستمزد دریافت می کنند.

به گزارش شمال نیوز: داود تقی نیا معاون سواد آموزی آموزش و پرورش مازندران درجلسه پشتیبانی نهضت سواد آموزی درآمل گفت: کارمندان دولت و معلمان می توانند از ۱ تا 7 بیسواد

را آموزش دهند وبرای باسواد کردن هر نفرپس ازقبولی درآزمون، 7000000 میلیون ریال باکسر10درصدکسورات دریافت کنند.

تقی نیا افزود: براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، خانواده هایی که افراد نابینا ، ناشنوا و کم توان ذهنی بیسواد دارند برای تدریس خصوصی در منزل(فردآموزش دهنده)پس ازقبولی بی سوادباکسرکسورات، 1000000 میلیون تومان دستمزد دریافت خواهند کرد.

وی حجم ابلاغی سال95 در دوره سوادآموزی را10000 هزار نفر، در دوره انتقال ۵ هزار نفر و در دوره تحکیم 1000نفردرگروه های سنی ۱۰ تا ۴۹ سال اعلام کرد و افزود: بیش از ۱۷ هزار بیسواد در مازندران وجود دارد.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه در آمل هزار و ۴۳۰ نفر بیسواد وجود دارد که باید تحت پوشش قرار گیرند افزود: ثبت نام این افراد که از ۱۵ فرودین آغاز شده است تا اواخر آذر ۹۵ ادامه خواهد داشت.

عزت یداللهی رئیس اداره سوادآموزی آموزش و پرورش آمل کسب رتبه برتر شهرستان در سوادآموزی استان را با تحت پوشش قرار دادن بیش از۱۰۰ درصد ابلاغیه نشان از تلاش های مدیر آموزش و پرورش شهرستان و همکاران خود دانست و گفت: نشست های متعددی با بخشداران، دهیاران، شورای اسلامی، امام جمعه و مسئولان جهت شناسایی بی سوادان و کم سوادان انجام گرفت که در نتیجه یک هزار و ۲۸۷ نفر سوادآموز تحت پوشش قرار گرفتند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.